2005.07.15. 10:43 - címkék: - komment
Segítség, már csak egy nap van a szabimból és még egy csomó mindent akartam csinálni. Most itt ülök lemerevedve a kávémmal, és nem tudom, mihez kezdjek.
Hétfő óta:
- konzekvensen fogyókúráztam, amiből a legnagyobb kihágást a tegnap esti fél adag cézár saláta jelentette
- tíz év után először kozmetikusnál voltam (az Yves Rocherban, nem drága, de semmi extra)
- eddig hat és fél órát edzettem
- tanfolyam keretében megtanultam kezelni pár internetes egészségügyi adatbázist
- bevittem a novellámat a szerkesztőségbe, a siker egyelőre még várat magára
- írtam egy gagyi, ám az adott közönséget legalább biztosan meglepő novellát házi feladat keretében (mert ha nem írok semmit, végül ki fognak rúgni a körből)
- egyszer voltam szaunázni
- felváltva olvasom Bartis Attila: Lázár-apokrifek és China Miéville: Rat king c. könyveit, mindkettő másképpen nyomasztó és mindkettő nagyon jó
- megnéztem a Batman beginst, ami leszámítva a súlyos életbölcsességekkel teletűzdelt első háromnegyed és utolsó fél órát, műfajában akár nézhető is lett volna, bár részemről a gothami részeknél hiányoltam a jó kis Tim Burton-ös hangulatot
- vettem a húgomnak egy íróasztalt a kikában, magamnak meg egy klassz sárga ruhát (holnap esküvőre megyünk és kellett elegáns ruha) a kiárusítás alatt álló skálametróban
- megtartottam (másodmagammal) életem első tréningjét, ami jól sikerült, bár fura visszajelzésekkel, de egy halom pénzért
- további személyiségfejlődésem érdekében voltam a pszichológusomnál is, elmeséltem neki az álmomat, aminek nagyon örült, lévén analitikusan orientált

Szóval el tudnék képzelni még pár ilyen hetet, esetleg némi plusz strandolással. Lehet, hogy a végén kiolvasnám a retikülömben hetek óta hordott Az ADHD és a skizofrénia genetikai aspektusai c. könyvet is. De lehet, hogy nem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása