2005.07.07. 11:29 - címkék: - komment
Elmeséltem a pszichológusomnak azt az álmomat, amelyikben pszichotikus voltam és szörnyű volt, a saját kórházunkban feküdtem. Már kiengedtek és lábadoztam, amikor Niké, Kolléga meg én elmentünk valami szektás helyre, mondjuk a szcientológia egyház kedd esti gyűlésére vagy ilyesmi. Mondták nekem, hogy ne menjek be, hanem várjam meg őket kint, mert egy ilyen rendezvénytől visszaeshetek, és jobb, ha vigyázok magamra. A pszichológusom szerint a pszichotikus állapot a kiszolgáltatottságot, tehát a gyermekkort jelenti, Niké és Kolléga pedig védelmezőként, magyarul szülőként szerepeltek. Hát, nem tudom. Kolléga, mint az apám, ez mondjuk több, mint vicces :-)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása