2005.07.05. 18:17 - címkék: - komment
Egy órával hamarabb eljöttem a munkahelyemröl, mert tegnap ügyeltem és mert aerobicozni akartam menni a Norbi bootcamp-órájára. Az ugyanolyan alakformáló óra, mint bármelyik, csak extra a neve, de azért elég jó, meg hát ott van maga Norbi a klasszikus bicepszeivel. Még így sem olyan jó mondjuk, mint Rezsö, a kedvenc oktatóm, egy kb kétméteres, vékony, kopasz, elálló fülü pasi, képzeljük el, ahogy fel-alá járkál egy aerobicteremnyi felüléseket csináló nö között, egyiknek-másiknak kiköti a cipöfüzöjét, és közben ilyeneket mond: - Fújod a levegöt, mindenkinek nyitva van a szája, na jó, aki mosott fogat és nem hord protézist, ki ne essen, na most kell keménykedni, nem amikor fözni kell, így lesztek szépek, mindenki szebb, aki hozzám jár, nézzétek meg az Évit, milyen jól néz ki, négy unokája van. Imába foglaljátok ti még a nevemet, "a Rezsi, az milyen jó edzö, csak kicsit közönséges", vagy az anyámét, akit érdekel, Katalinnak hívják, na akkor még harminc, harminc plusz Rezsi, bár holnap lehet, hogy úgy fogtok járni, mint a birodalmi lépegetö, remélem, senkinek nincs randija, neked van? Hát akkor ezt elvesztetted. De nem baj, én jól érzem magam...
Szóval bemegyek az öltözöbe, átöltözöm edzöruhába, konstatálom, hogy otthonhagytam a cipömet, felöltözöm utcaiba és hazajövök. Tiszta szerencse, hogy nem vagyok idegsebész, az ügyeleteket követö mütéteim biztos viccesek lennének.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása