2005.07.04. 17:49 - címkék: - komment
Hétvégén megnéztük a Világok harcát, előrebocsátanám, hogy irodalomsznob könyvízlésemmel ellentétben filmízlésem abszolút populáris, tehát nagyon tetszett. Nem, a "nagyon tetszett" talán mégsem a legjobb kifejezés arra, hogy a film első háromnegyed órájában gyakorlott horror-rajongóként is halálra paráztam magam, félelmetes volt látni, ahogy a dicsőséges emberi faj percek alatt kétségbeesetten futkozó hangyabollyá avanzsált. Még annál is rosszabb volt, mint amikor a Galaxis útikalauz egyik jelenetében szempillantás alatt egy marék hamuvá válik a Föld. Tom Cruise-t mondjuk alapból utálom, és nem nehéz kitalálni, vajon eltették-e láb alól a szörnyek; a hepiend pedig még a szokásosnál is jóval sziruposabb, már csak egy kiskutya, egy amerikai zászló és a kék égen alakzatban repülő harci gépek hiányoztak, bár ha jobban belegondolok, lehet, hogy amerikai zászló volt is. Szóval remek film.
Ha már kultúra, elmesélem, hogy meguntam Eric Fromm: Menekülés a szabadság elől-t, amelyből megtudhatjuk, milyen pszichológiai jellemzők miatt hajlamos az emberiség diktatúrában elnyomottként élni. Már az első húsz oldalon kiderült, a többi pedig a világtörténelem elemzése ennek fényében, ami nem nagyon érdekel, de legalábbis kevésbé, mint a Stardust (Neil Gaiman) hősének kalandjai. Mondtam már, hogy Neil Gaiman rajongó lettem? Valaki igazán lefordíthatná az eddig lefordítatlan könyveit, vagy fizethetne nekem, hogy megtegyem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása