2005.05.25. 09:45 - címkék: - komment

Beköszönt a nyár, úgy is, mint pedikűrszezon, így isolde felkeresi pedikűrösét. Szomorúan konstatálja, hogy a tavaly nyáron látogatott kozmetikai szalon helyén jelenleg outlet butik működik. Sétára indul hát Budapest belvárosában, majd gondolkodás nélkül betér az első "Kozmetika - Pedikűr" feliratot viselő ajtón.
Pedikűröslány (fodros-bodros farmerszoknya, testszínű neccharisnya, kb 20 év): - Szia, ülj le ide, merrefelől jöttél?
isolde: - X metrómegálló.
Pedikűröslány: - Nahát, arrafelé van egy kórház, és ott műtötték a múltkor az orrsövényemet, mert már alig kaptam levegőt, de mondjuk most sem lett sokkal jobb, tele van sebekkel az orrom, meg utána jó sokáig be volt gyulladva, és olyan gyógyszert kellett beletenni, ami állandóan szivárgott és tök undorítóan nézett ki. De most is alig aludtam, mert alig kaptam levegőt, pedig legalább hatszor befújtam az asztmaspraymből, meg fel kellett kelnem egy csomószor betétet cserélni, újabban kéthetente megjön a menzeszem, de szerintem pszichés, mert mindig akkor jön meg, amikor a pasim hazajön Németországból, ott dolgozik, dehát az egy elmebeteg, pszichológushoz kéne járnia, állandóan elolvassa az smseimet...

Rá van írva a homlokomra nagy betűkkel, hogy "Pszichiáter Vagyok, Mesélj, Hallgatlak!"?

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása