2005.05.06. 13:59 - címkék: - komment
Bizonyos előre nem látható munkakörülmények miatt a tervezett délelőtt 10 helyett végül este hétkor indultunk el a kétnapos kongresszusra, úgyhogy az első napot eleve buktam. Másnap meg, azaz ma, délelőtt tízre kellett beérnem a munkahelyemre, úgyhogy a kongresszus mai, második napját is buktam. Mindez persze nem akadályozott meg benne, hogy leugorjak a többiekkel bulizni. Végül is, miért hagytam volna ki egy olyan város, ahol feltűnően sok jó pasi fordul meg a szórakozóhelyeken, és ahol egy átlagos csütörtök estén nagyobb eséllyel kínálnak meg fűvel, mint Amszterdam erre a célra szolgáló negyedében. Szóval Győr különleges hely, én pedig rendkívül morcos vagyok, amiért két és fél óra alvás után fel kellett jönnöm Pestre dolgozni, ellentétben azon kollégáimmal, akik a hotel szaunájában, illetve belvárosi kávézók teraszán töltik a mai napot.
Azért persze megtudtam ezt-azt megint, de nem különösebben izgatom magam, bár azt azért megjegyezném, hogy már akkoriban is szinte minden második alkalommal na jó, megyek és beleírom a titkos blogomba, hehehe :-)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása