2005.01.23. 11:37 - címkék: - komment
És vettem ágyat is, az elég egyszerű volt, mert pont olyan ágyat, jobban mondva pont olyan kinyitható kanapéágyat, amilyet én szeretnék, nem gyártanak egyáltalán. Van tapasztalatom, ugyanis amikor Göri vette a lakását sokéve (kettő és fél), akkor elhurcolt magával az összes bútorboltokba, én meg kihasználtam azt az időt, amikor éppen nem hisztiztem valami konfliktus miatt, és néztem ágyakat a képzeletbeli lakásomba. Szóval láttam én már az összes ágyat, ezért tegnap csak bementem a kikába, és mondtam, hogy azt a kanapét kérem. Olyan, hogy kinyitva két ember fér el rajta, kinyitatlanul meg egy, és jövő héten szállítják.
Csupa kaland és izgalom az életem.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása