2005.01.11. 14:29 - címkék: - komment
The place. Az meg teljesen véletlen, hogy előreláthatólag éppen akkor éppen Koh Phanghanon leszek, amikor Full Moon Party van. Ha ezt a húgom meghallja :-) Ott tartok még csak egyébként, hogy Thaiföld útikönyvet olvasok, már penge vagyok abban, hogy milyen veszélyek leselkednek a turistákra általában. Híreket még nem nézek, úgyhogy az aktuális veszélyekkel nem vagyok képben, az ráér indulás előtt. Vettem napolajat, ami teljesen szükségtelen volt, hiszen nyilván ott is lehet kapni, másrészt meg van otthon vagy három flakon, de... believe me, egészen feldob egy nyomasztó februári keddet a céltudatos napolajvásárlás. A kórházi munka vitathatatlan előnyeként pedig találtam egy adag hepatitis B oltást a munkahelyi hűtőben. Szeretem a sorsnak a humorát különben: anno körülbelül harminc napfényes júniusi délutánt töltöttem fegyelmezett labordiagnosztikai kézikönyv fordításával azért, hogy februárban elutazhassak valahová a Fiúval. A kiadó aztán elég csúnyán elhúzta a kifizetést; meg úgy tűnt, hogy az utazásra gürizett pénzt lakásfelújításra fogom költeni. Végül a lakásfelújításra kölcsön kellett kérnem, a fizut pedig december végén kaptam meg, pontosan ugyanazon a napon (a szülinapomon, a téli napfordulón), amikor kiderült számomra, hogy mégis lesz esélyem az összeget Dél-Kelet-Ázsiában elverni :-)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása