2005.10.04. 13:06 - címkék: - komment
Persze, az is probléma, hogy már reggel óta írok egy zárójelentést. Mondjuk közben kiküldtek a szobából az ablakmosóemberek, így odaültem egy másik szobába egy másik géphez, ahonnan elküldött egy másik ablakmosóember, aztán pedig ebédidő lett, aztán jött egy beteg, aztán bejött a főnököm elköszönni, hogy ő most már hazamegy, aztán főztem kávét. Nem lehet itt nyugodtan dolgozni.

Az a kollégám, amelyik Nyugatra szivárgott és most Londonban dolgozik horribilis pénzekért, amit majdnem mind lakbérre költ, írt emailt, és most nagyon irigykedem. De nem a nyugatra szivárgás és horribilis pénzek miatt, hanem London miatt, mert imádom Londont és ott akarok lenni. Úgy hiányzik, hogy sehova se utaztunk egész nyáron (egyszer két napot a Balatonon voltunk, de esett az eső), állandóan az utazási irodák hirdetéseit nézegetem nyálcsorgatva. De legalább nem költöttem el a különféle mellékállásos pénzeimet nyáron, és ki fogom tudni fizetni a repülőjegyet.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása