2005.07.08. 15:43 - címkék: - komment
Voltam a rádióban és klassz volt. Sikeresen megátkoztam a Volt-fesztivált, mindenkitől elnézést kérek, akinek kellemetlenséget okoztam ezzell. Aki azt gondolta, hogy komolyan atombomát akarok dobni Iránra, az meg gondolkozzon már el egy kicsit. Az túl veszélyes. Azt meg gondolom nem kell hangsúlyoznom, hogy nem én találtam ki, hogy az al-Kaida, hanem ők maguk. Ettől függetlenül továbbra is fenntartom radikális nézeteimet és azt gondolom, hogy mocskos terroristák, mindegyiket meg kell kínozni, mielőtt felakasztjuk őket. Akármilyen nemzetiségűek. Mégis milyen más megoldás létezik? A terrorizmust a lehető legaljasabb harcmodornak tartom, és nehéz lenne ennek az ellenkezőjéről meggyőzni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása