2005.03.24. 17:43 - címkék: - komment

"Meg vagyok gyözödve róla, hogy ezeken az elbolondító elsö találkozásokon Dan és a nö is félreértették azt, amit a másikban láttak. Mindketten a saját esdeklö, sebzett tekintetük tükrözödését vágynak és teljességnek látták. Törött szárnyú fiatal madarak voltak, akik úgy keresik a repülés lehetöségét, hogy egy másik törött szárnyú madárba kapaszkodnak. A belsö ürességet átélö ember sosem gyógyul meg attól, hogy összeolvad egy másik tökéletlen személyiséggel. Tud repülni két törött szárnyú madár, ha összekapaszkodik?"
Yalom érdekes véleménnyel van az elsö látásra romantikus szerelemröl. Mindenesetre, fenti helyzetben magam is megfordultam már, és elárulhatom, hogy nem tud repülni.
Annyira jó ez a könyv, hogy teljesen belelkesültem. Egyrészt, Yalom olyan érdeklödéssel és profizmussal terápiáz, hogy még nagyobb kedvem van pszichoterápiát tanulni. Másrészt meg a betegeit is irigylem, és önismeretbe akarok járni, most már tényleg. Kötelezö, és ráérne még elkezdeni, de én most szeretném.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása