2004.09.24. 13:50 - címkék: - komment
Relatíve visszafogott házibuli volt egyébként a tegnapi, csak Charlessal cseréltünk ruhát egy kevésbé józan pillanatban, aztán azt játszottuk, hogy én vagyok a férfi, ő meg a nő. Nagyon jól csinálta (lééécccii masszírozd meg a hátamaaat), én kevésbé, aztán visszacseréltük, és már hajnali háromkor otthon voltam. Lassan feltalálhatná már valaki a másnaposság és a nátha ellenszerét, más bajom nincs.

Azt hiszem, a szoba falát meleg halványsárgára akarom kifestetni, a konyhát meg valami terrakotta-színűre. Téglaszínűre. Vagy mi az a szín. Tudtok valami okot, amiért egy konyhának nem lehet ilyen színe? (Még nem bírálták el a hitelkérelmemet.)

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása