Peace, flowers

2013.05.05. 13:20 - címkék: - 15 komment

Volt a szoptatási tanácsadó, tök jó fej volt, nagyon hasznosnak és értelmesnek látszó dolgokat mondott és mutatott, minden kérdésemre válaszolt, és nem kérdezte meg lesajnálóan, hogy "első gyerek?"*. Nagyon örülök, hogy kihívtam, bár pénzbe került. Meglátjuk, hogy fog működni. Mondjuk azzal indított, hogy levett a babáról két réteg ruhát, hogy ha melege van, akkor túl sokat alszik és nem olyan aktívan szopik, meg megmutatta, hogy kell tartani közben a baba fejét meg a mellet, meg elmagyarázta, szerinte hogy legyenek a mennyiségek és időtartamok, meg milyen bimbóápoló krém kell, stb. Ilyenekre kell gondolni. 

Valamint kaptam a Lánytól egy csokor tulipánt anyák napjára. Hát szerintem én jól mentem férjhez. 

*A kórházban, ahol szültem, mindenki nagyon kedves és jó fej volt, kivéve a csecsemős nővérek, akik Szörnyek, és kb. az "itt egy cumisüvegnyi cukros víz, menjen vissza a szobájába" szintű segítséget nyújtottak, aki esetleg többet, ahhoz járt a fölényeskedés. Jó, egyetlen egyszer megmutatták, hogyan kell mellre tenni fekvőpózban (a többit nem), és egyszer tisztába tette a nővér előttem, meg leápolta a köldökét, és ennyi. Első nap mondták, hogy a babának még be van dugulva az orra, ezért vigyem ki kb. 3 óránként sós vizet cseppenteni az orrába, meg ha kell, megszívni.
isolde (kopog, udvarias): - Jó napot, hoztam a babát, mert azt mondták, pár óránként csöppenteni kell az orrába. 
Nővér (undokul): - Hát ezt meg ki mondta? 
isolde: - A délelőttös nővér. De látszik is, hogy nem kap rendesen levegőt az orrán. 
Nővér (még undokabbul és lesajnálóan): - Akkor nem így nézne ki. 
isolde (tovább áll az ajtóban)
Nővér: - Be vannak szűkülve az orrjáratai. 
isolde (ijedten): - Micsoda? Miért? ??
Nővér (sóhajtozik, hogy ez hogy lehet ilyen hülye): - Minden újszülöttnek be vannak az első nap. (lesajnálóan) Első gyerek? 
Lehet, pénzt kellett volna nekik adni még az elején, de most szülés után pár órával nem ezen jár az eszem, plusz én annyira nem hiszem, hogy most ötezer forinttól hirtelen kedves, segítőkész emberekké változtak volna mindannyian. 

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása