There ain't no reason you and me should be alone tonight

2013.02.03. 16:19 - címkék: - 6 komment

Általában rajongója vagyok a covereknek (mi az magyarul? feldolgozás?), most épp a Walk off the Earth nevű szimpatikus kanadai fiatalokat szeretjük. Lesznek az A38-on is március végén. Vajon lesz nekem kedvem nyolc hónapos terhesen odamenni, vagy akkor az ember már csak a kanapén nyűglődik és a férjét ugráltatja? Mondjuk ez nem ricsaj, hanem kedves-aranyos zene, másrészt nem is egy embert ismerek, aki nyolc hónaposan még a Szigeten nyomta, nem beszélve a férjem nagymamájáról, aki elmondása szerint a kilencedik hónapban is megfejte a tehenet, de én ennél valószínűleg eleve lustább vagyok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása