Six o'clock already I was just in the middle of a dream

2012.03.26. 15:23 - címkék: - komment

Nem akarok túlzottan negatív lenni, de ma egy órával korábban kellett kelni a szokásosnál, majd reggel közölték a rádióban, hogy az egészségügyi dolgozók beharangozott fizetésemelésére leghamarabb 2012 augusztusában* kerülhet sor, majd bejöttem dolgozni és közölték, hogy azért a béren kívüli juttatásainkat addig is gyorsan eltörlik a biztonság kedvéért (ez havi 6000 forint Spar-utalványt jelentett), majd szóltak, hogy megérkeztek a MÁV-igazolások (közalkalmazottként évente összesen 12 alkalommal 50%-ért vonatozhat az ember, és a tavalyi papírom, bár nem telt be, de március 31-ig érvényes), szóval mindenkié megérkezett kórházunkba, kivéve az enyém. Mondtam, hogy húsvétkor szeretnék Sopronba utazni, azt mondták, ne is reménykedjek.

Sajnáljatok.

*Most én ezt hajlamos vagyok úgy értelmezni, hogy "leghamarabb 2012 augusztusában, legkésőbb 2052 decemberében, és addig is titkon reménykedünk a maja világvégében, mert akkor nem kell kifizetni", de én általában bizalmatlan vagyok minden fennálló rendszerrel szemben, ne hallgassatok rám.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása