Thank you disillusionment

2012.01.01. 15:37 - címkék: - komment

Nem írok idén részletes visszatekintést az évre. A highlightok: szabi júniusban Sopronban, biciklizés, erdő, citromfűszörp. Szabi augusztusban Füssenben, hegyek, hegyek, iszonyú hideg tavak, fenyők. Skunk Anansie Szigeten. Kölcsön Illy kávégép két hétig. Bonbongyártás, közös sütisütés. Sok pluszmunka, amiért néha fizettek is, egy új mellékállás, ígéret egy másik új mellékállásra. Mozgásterápiás hétvége Horányban. Cseresznyevirágzás a Mikoviny úton. Libacomb karácsonykor. Kitaláltam egy Dolgot, amit meg akarok venni. Lett biciklim, elkezdtem pilatesre járni, oldalt választom a hajam, dobozokban hozom az ebédemet, takarékoskodom a pénzemmel. Képességeimhez mérten, na. Én olyan asszony vagyok, aki tudja, hogyan kell megfogni a pénzt, de azt jobban tudja, hogyan kell elengedni.

Azt mondta az egyik titkárnő valamelyik nap, hogy amikor ő idejött dolgozni pár évvel ezelőtt, akkor, nem akar megbántani, de az első évben én mindig leterhelt, mogorva és idegbeteg voltam, amiért rengeteget dolgozom és azt nem értékelik kellőképpen, és egyfolytában gondterhelten rohangáltam a folyosón, és idén meg már nem vagyok ilyen. Nahát, én nem is vettem észre magamon, hogy idén már nem vagyok ilyen.

Meg is változott a szemléletem egyes dolgokat illetően, de most nincs kedvem ezen lelkizni, boldog új évet, szerintem klassz lesz.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása