Sleeping keeps you young and beautiful and you don't have to worry about reality

2011.07.01. 16:16 - címkék: - komment

Miután délután fél 1-kor két kávé után még mindig csak félálomban kóvályogtam*, megittam az egyik Húgomtól kapott energiaitalt (1000 mg taurin, 120 mg koffein, 25 mg guarana, 25 mg ginzeng, 50 mg inozitol), hogy majd attól biztos tíz perc alatt kiporszívózok, elmosogatok, teregetek, mosok, kivasalok, hajat mosok és beszárítom, esetleg írok egy-két tudományos cikket** meg megváltom a világot, aztán persze. Semmi nem történt, csigalassúsággal szenvedve elmostam pár bögrét meg a helyére raktam néhány pólót. Kb. mindegyik után leültem pihenni, egy ponton pedig komolyan azon gondolkodtam, hogy lefekszem kicsit délután aludni. Reménytelen eset vagyok-e.

*Munkaszüneti nap van az egészségügyben, a férjem meg Volton.

**Ja, elfogadták az egyik cikkünket, egy olyan régit, ami még A Cikkemnél is régebbi. Vivát, vivát.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása