Hová tűnt szőkesége, nem tudom

2010.02.02. 21:50 - címkék: - 5 komment

Még az is volt hétvégén, hogy lecsesztek a barátnőim, hogy egyáltalán nem lehet rájönni a blogomból, hogy akkor most jól vagyok-e vagy sem, és legyek szíves elárulni. Úgyhogy akkor ezúton elárulom, hogy tulajdonképpen jól vagyok, vagy ahogy szoktam rendes állapotomban lenni. Sokat dolgozom, nincs pénzem, meghíztam, az elmúlt héten két garbót és egy pszichoterápiás könyvet vásároltam, az idő jó, sokat nevetünk. Jó, kicsit elszomorodtam, amikor a nyaralási fotókat mutogattam, amelyeken gondtalan, kisimult, napbarnított leány kacag a tengerparton, és három hét alatt mi lett belőlem, rút szibarita váz, de szerencsére kaptam a barátnőimtől Estée Lauder Revelation Age Resisting Brightening Creme-et szülinapomra, meg amúgy is, már csak egy hónap és tavasz lesz, addig meg egészen mindegy. Ezek vannak.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása