Beer Bad

2008.01.01. 15:27 - címkék: - 7 komment

Két buliban voltam, egyik se volt az az igazán megismételhetetlenül csúcsszuper, vagy csak én nem voltam ismeretlen huszonévesekre és/vagy Guitar Hero-ra hangolva, dehát nem ilyenkor kell jót bulizni, mint az köztudott. Ellenben rájöttem, hogy mivel eddig többnyire egy helyszínen töltöttem a szilvesztert, utoljára Sopronban mászkáltam a városban éjszaka, Pesten most először: ennyi seggrészeg embert basszus sosem láttam még, 30 % hőzöngő srác (akik a metrón pl. két kissé megszeppent indiaitól akarták magyarul elkérni a kezükben tartott pezsgősüveget némi tántorgással fűszerezett magyar "na agyámá egy kortyot nincs herpeszem" felkiáltásokkal), 70 % visító picsarészeg tinilány ("kibírod szilvi kibírod" "neeem, szálljunkle nagyon kell piiisiiilneem!!!"). Wow.

Ja, meg leszokom a dohányzásról épp. Mennyire nincs kedvem pedig. Szeretek dohányozni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása