So this is how it works: you're young until you're not

2007.12.22. 10:07 - címkék: - 1 komment

Nem tudom, mit keresek ébren, én, aki egy átlagos szombaton délig alszik, valamint nem tudom, miért nem vagyok másnapos egyáltalán, én, aki a múltkor három gin-tonic után infúziót kapott az ügyeleten. Mondjuk elhatároztam tegnap, hogy egyféle alkoholt fogok csak inni, ezzel szemben már délután négykor a céges zsúron rá lettem kényszerítve pezsgő, bor, házi készítésű Baileys és barackpálinka, a bulinkon pedig bacardi-kóla, cider, jager, tequila, sör, valamint pezsgő fogyasztására, és semmi bajom sincs.

A bulink, az tökéletes volt és hibátlan, a tavalyi esetből tanulva idén ismert helyen tartottuk (a Tandemben természetesen), ahol nem csak, hogy nem vertek át, de nagyon jó fejek voltak, kaptam egy doboz cidert ajándékba, valamint a pultos fiú Loganre hasonlított a Veronica Marsból, hát mi többet kívánhat az ember vendéglátóipari egységtől.

Próbálok nem nagyon nyálas posztot írni különben, dehát annyira szép volt, ott voltak a mindenféle különböző helyről ismert barátaim, jó részük nem is ismerte egymást, de jól mixelődtek, és amikor az ember végigtekint harminc remekül szórakozó emberen, és arra gondol, hogy ők miattam jöttek ide, az nagyon klassz. Valamint megkaptam mindent gyakorlatilag, amire valaha is vágytam, beleértve Gaiman, Asimov, Douglas Adams és Hesse-könyveket, csipkés tangát, plüss tigrist, bordó sálat, bögrét, különleges teákat, Baileyst, hidratáló krémet, aszúval töltött bonbont, cserepes jácintot, tusfürdőket, chillis csokit, wifi-routert, kézzel festett vázát, Méthode Jean Piaubert Hydroscience 3G Eyes szemránckrémet, Vylyan vörösbort, mp3-lejátszót (rózsaszín!), válogatáscd-t, belga pralinét, repülőjegyet New Yorkba. Ó, igen.

És volt az is, hogy agnus énekelt, L. gitározott hozzá, és bár hallottam már, hogy agnus jól énekel, de még így is meglepett, hogy mennyire jól, she took a sad song and made it sadder. Először Britney-től a Hit me, baby, one more time c. számot és esküszöm egy szomorú szám lett belőle, és aztán elénekelte Regina Spektortól a Fidelity-t és az On the radio-t, amit mindjárt be is teszek ide, és tökéletes volt, hihetetlen és gyönyörű. Valaki, asszem DB meglepetését fejezte ki, ő ugyanis eddig azt hitte, Agnus egy fiú és az L. a lány, de ez nem jelent semmit, ő amíg nem látott Buffyt, biztos volt benne, hogy Buffy a fiú és Angel a lány, mondjuk több értelme lenne tényleg.

Nagyon klassz volt. Minden. És az is nagyon jó, hogy már minden karácsonyi előkészületen meg ajándékbeszerzésen túl vagyok, így a következő napokban, amíg honfitársaim fékevesztetten vásárolnak, én a kanapén óhajtok henyélni sorozatokkal és/vagy szakvizsgatesztekkel.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása