I've seen every possible ending. None of them are good for you.

2007.07.31. 08:51 - címkék: - 2 komment
Azért írok amúgy ennyit filmekről, mert már annyira szabira akarok menni és rá vagyok fixálva a kikapcsolódásra teljesen.
Szóval láttam a Next c. filmet is, ami elszomorító módon semmi újat nem mutatott, és azt gondolom, hogy ha öt évvel ezelőtt készül ez a film, akkor biztos hatásos lett volna. De a várost pár napon belül felrobbantó nukleáris bombát keresni a 24 és Jack Bauer után? Nemár. Meg hogy Nicolas Cage előre lát a jövőbe két percet, és akkor mi is látjuk a következő két percet, amit ő, és aztán látjuk azt, ami valójában történik, ezzel pár éve még meg lehetett volna lepni. A mra szerint csak előítéletes vagyok, mert nem szeretem a Nicolas Cage-et, mondjuk tényleg minden jelenetben ugyanolyan arcot vág. Vagy csak a filmben szereplő újnak és meglepőnek szánt ötletek meg csavarok ma már annyira lerágott csontok. Vagy lehet, hogy túl sok filmet láttam az utóbbi időben, és már nem érdekelt, hogy most éppen ebben a konkrét filmben megmenekül-e a világ/a csaj, vagy sem.
Megyek is és eltöltök egy kis időt a valóságban.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása