2006.05.15. 12:20 - címkék: - komment
Szóval "sokáig voltam távol", ahogy a dalban is. Csütörtök délután indultunk Győrbe (fekete Toyota Celicával), persze, még Budapesten belül sikerült egy alkalommal eltévedni (Kolléga tudott egy rövidítést).
A magam részéről csodálkozom, hogy kiszolgáltak minket a kongresszusi vacsin, amikor kb. egy óra késéssel beestünk négyen fiatalok, farmerban, és azt állítottuk, hogy mi is a kongresszushoz tartozunk. Azután söröztünk (gasztronómiai élményeimről itt számolok be), kishíján összefutottam a Boardos Fiúval is - a "kishíján" azt jelenti, hogy amikor megtudta, hogy ott vagyok, inkább mégsem jött, de ettől nem vagyunk szomorúak, hanem megértjük és nem bánjuk; majd pedig táncoltunk bulizós helyen, és ettünk hotdogot is hajnali négykor lakókocsis árusnál. Másnap reggeli a hotelben (miért van az, hogy minél drágább egy hotel, annál kisebb poharakat adnak a reggeli juice-hoz?), azután némi betekintést nyertünk a kongresszusra (a "betekintés" itt többé-kevésbé szó szerint vehető...), majd szaunáztunk, ebédeltünk vízparton árnyas fák alatt, és hazaindultunk - vagyis én Harkányba egy következő kalandra.
Korábban azt állítottam Győrről, hogy 'feltűnően sok jó pasi fordul meg a szórakozóhelyeken, és ahol egy átlagos csütörtök estén nagyobb eséllyel kínálnak meg fűvel, mint Amszterdam erre a célra szolgáló negyedében', idén pedig rájöttem, hogy akárhonnan is nézem, Győr kb az egyetlen magyar város, ahova csak és kizárólag azért mentem eddig, hogy jól érezzem magam, tehát kb. pasizni, kikapcsolódni, bulizni, szaunázni, ilyenek. Igazi bulizós hely - Amszerdamra emlékeztet. (Abban mondjuk biztos vagyok, hogy az ott lakók nem így éreznek.)
Harkányban meg sikerült eltölteni a barátnőimmel két napot úgy, hogy egyetlen pohár villányi bort ittam csupán, a siklósi várat csak kívülről láttuk, a fürdőnek pedig még a közelébe sem mentünk, de jó volt azért.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása