2006.04.04. 13:24 - címkék: - komment
A boldog végkifejletben végül elsimítottam a rokonom és az esküvőszervezők egyidejű színrelépéséből adódó diplomáciai ellentéteket, valamint az aszalt gyümölcs és az egyik milka kivételével elfgyasztottuk csaknem az összes alant felsorolt édességet a pasimmal, körülbelül hat Veronica Mars epizód egymást követő megtekintése közben.
Asszem egészen nyilvánvalóan egymást érdemeljük.
Megvettem magamnak Gósy Mária: Pszicholingvisztika c. könyvét és most azt olvasom hobbiból, meg még egy kognitív pszichológia-könyvet, de annak nem tudom a címét, valami francia írta*, és megrendeltem egy harmadikat. Tudtátok, hogy ha felfüggesztik a két agyféleteke közötti összeköttetést, és a jobb látótérbe egy ceruza, a balba egy dögös csaj képét vetítik, akkor a férfi kísérleti alany csak egy ceruzát lát, és mosolyog? És nem tudja megmondani, miért mosolyog. Szerintem ez izgi.

*Update: Changeux: Agyunk által világosan

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása