2006.01.17. 12:22 - címkék: - komment
A kollégáim ma ebédnél Fábry Showról és Kiszel Tünde szemöldökéről, valamint Donatella nevű kislányáról beszéltek. Mivel nem nézek tévét, ehhez sem tudtam hozzászólni egyáltalán (tudom, hogy van olyan, hogy Kiszel Tünde, de nem tudom, milyen szemöldöke van). Így aztán csendben lapultam a kalóriaszegény menüm felett és azon tűnődtem, mit mondjak, ha megkérdezik, mit csináltam tegnap délután*.

*Miután fordítottam némi ponyvafantasyt, elugrottam a WomenSecretbe (leárazás), és vettem 2 db pizsamanadrágot, 1 db melegítőt, 1 melltartót kis műanyag szemekkel (!), 1 táskát és 1 csíkos papucsot, majd hazamentem, diétás vacsorát készítttem (lazac brokkoliágyon), és kis családom körében megtekintettem a Firefly fennmaradó négy részét.
Meg a hatodikat még egyszer, mert az a legviccesebb.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása