2005.07.07. 18:16 - címkék: - komment
Később elkövettem azt a hibát, hogy tovább követtem a neten az eseményeket, meg elolvastam a szemtanúk visszaemlékezéseit, úgyhogy most már teljesen odavagyok. annak idején egyáltalán nem izgatott a World Trade Center, kit érdekelnek az amerikaiak, de most úgy érzem, mintha engem támadtak volna meg. (Annak ellenére, hogy nem robbant fel egyik kedvenc budapesti bevásárlóközpontom sem, haha.) Jobb, ha nem is írok többet a mocsk az arabokról aktuálisan fennálló véleményemről, mert asszem személyesen keresne fel az al-Kaida. Egyébként aranyos, hogy a képek meg a beszámolók alapján a londoniak "rezignáltan vették tudomásul az eseményeket" és "fegyelmezetten másztak ki a szerelvényekből." A híres brit hidegvér azért még ott van valahol.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása