2005.06.07. 17:59 - címkék: - komment

A félhalott cserepes rózsát végül susie tanácsára kikötöztem az outdoor szárítóra. Jó, nem szó szerint azt mondta, hogy "szerintem cserepestül kötözd ki egy zsineggel a tizedik emeleti ablakba a szárítóra", de a "sok napfény" és "szabad levegö" jelen körülmények között másként nem tünt megoldhatónak.
Rakovszky Zsuzsa: A hullócsillag éve c könyvét olvasom, ami az 1950-es években, Sopronban játszódik, mellesleg az írónö is soproni, de ettöl függetlenül is jó a regény, hiába legyintett rám Kollégám "jah, lokálpatriotizmus" felkiáltással. Nem túl értelmes ez a mondat, de nincs kedvem átfogalmazni. Összefoglalóan, nagyanyám szerint kövér vagyok, pasim két napja az új munkahelyén dolgozik, olyat, amit nem szeret, de pénzt kap érte, járok önismeretre, és ma reggel azt válaszoltam az edzönek, hogy 28 éves vagyok, pedig nem is. (Nem, nem holmi forró flört kapcsán mértük össze az életkorunkat, csak be kellett állítani a szuperintelligens evezöpadot), a Dilmah black tea with ginger pedig elfogadható alternatíva olyan esetekre, amikor kétezer kilométeres körzetben sem lehetséges rendes ginger tea granulátumhoz jutni.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása