2004.11.29. 14:27 - címkék: - komment
Amúgy meg tegnap egész nap és ma délután is dobozokba csomagolom életem. Ez nagyon drámai mondat. Életem - dobozokban. Életemben (amely, mint tudjuk, dobozokban) ötödször költözöm (Pestre koleszba; Újpestre; Mester utcai cselédszobába; Hatkerbe; sajátlakásba). Életemben hatodszor vagyok szerelmes (neveket mellőzném). Életemben ez a kb. nyolcadik állásom (újságárus, korrektor, hostess, statiszta, üzemorvos-asszisztens, korrepetitor, drogprevenciós oktató, orvos).
Huszonhat év alatt teljesen oké szerintem. Nem beszélve arról, hogy ez a költözés: az első saját lakásom. Ez a munkahely: az első igazi munkahelyem. Ez a szerelem... ugye-ugye.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása