2004.11.19. 17:36 - címkék: - komment

Történik: csütörtök délután. Hely: edzőterem, női öltöző. Szereplők: isolde; modortalan ifjú hölgy.

isolde (némán pakol öltözőszekrényébe, miközben az edzés alatti éhhalált megelőzendő, banános fitness szeletet majszol. fontos tudnivaló, hogy semmit nem evett még aznap.)
Modortalan Ifjú Hölgy: - Vammmmégegycsokiiiid???
isolde (körülnéz, de nincs más az öltözőben, a kérdés tehát neki szólt. jól megnézi a lányt, hátha ismeri, de nem.) - Csak ez az egy van.
M.I.H.: - Dekurvaéhesvagyoook....
isolde: - Itt vettem a büfében.
M.I.H. (közelebb jön): - Tényleg, lehet kapni? Muti, milyen csoki???
isolde: - Nem is csoki, hanem banános fitness szelet.
M.I.H. (még közelebb hajol isolde csokijához, hogy megnézze a tölteléket is) - Jéééé....Törhetekegydarabot, kösziiiii!! (mielőtt isolde feleszmélne, a fitness szelet fele az ismeretlen hölgy kezében, sőt mi több, szájában landol)
isolde (néz döbbenten az ebédje után)
M.I.H.: - Fuj, de szar!!! Fuj, ez nagggyooon szaaar!! Bleeee, bleeee, fuj, mi volt ebben????
isolde (amennyiben lehetséges, még döbbentebben néz)
M.I.H.: - Fuj, de rossz volt!!! Jézusom!!! Bleee!! (az ajtó felé indul) Na csá! (kimegy)

Tessék?? Tessék??? Vadidegen odajön, bazmeg, beleeszik a kajámba és pfujol?? Ráadásul annyira dühös voltam, hogy csak minősíthetetlenül bunkó tudtam volna lenni, azt meg nem akartam (a modortalanok ellen a bunkóság hatástalan fegyver, egyedül a higgadt cinizmus használ, de az épp nem volt megtöltve). Különben szerintem mániás fázisban volt, arra jellemző ez a kritikátlanság. Legközelebb látlak, bazmeg, mentőt hívok.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása