2004.10.20. 11:34 - címkék: - komment
Tegnap Pécsett voltam, Ulickajáról szóló kongresszuson. Egészen érdekes, hogy mennyire kikapcsol az, ha másik városba, másik témába, eddig ismeretlen emberek közé csöppenek, már egy ideje külföldi ösztöndíjról álmodozom egyébként.
Szóval nagyon klassz volt, sose gondoltam volna, hogy földrajzi meg családfaelemzési szempontok alapján is meg lehet közelíteni egy regényt, de igen. És miután pénteken Robert kifejtette nekem az önző gén szerepét a párkapcsolat alakulásában, tegnap egy analitikusnő előadta Szondi Lipót másképpen nevezett, ám hasonló lényegű elméletét arról, hogy az ember megtalálja a "géntestvéreit". Miért hallottam hirtelen két helyről is ugyanezt? Valamit közölni akarnak velem felsőbb hatalmak? Ha igen, kérem, próbálják meg egy fokkal egyértelműbben, köszönöm.
Újraolvastam a vonaton a Médea és gyermekeit (éppen Bp-Pécs-Bp. hosszúságú könyv), Jezerán olvastam először júniusban és abszolút eszembe jutott róla most a nyaralás hangulata, a mediterrán növényzet meg építkezés, utcácskák meg rozmaring, meg hajózás meg robogózás, meg, hogy melyik magánéleti topikon nyűglődtem akkor éppen.
Mindjárt idézgetni fogom a kedvenc mondataimat belőle.

Facebook oldaldoboz

Olvasok is

Írj nekem levelet

Köszönöm

Extra köszönet

A designt a Yummie médiaügynökség szállította


süti beállítások módosítása